Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 grudnia 2011

Długa czarna spódnica+bluzka z motywem kwiatowym






Trochę zaniedbałam ten blog, chociaż zdjęcia miałam już dawno zrobione, to jakoś nie miałam czasu, by przysiąść i sklecić krótką notkę. Dzisiaj postanowiłam to nadrobić i pokazać Wam jeden ze swoich ulubionych zestawów na lato:)

Bluzka posiada motyw kwiatowy. Jest czarno-biała, przez co wygląda niezwykle elegancko. Lubię te haftki, które nadają jej charakter gorsetu. Posiada również sznurek pozwalający na związanie się z tyłu e i tym samym uwydatnienie talii, co wygląda niezwykle kobieco:)
Bluzka jest stosunkowo cienka, przez co nadaje się do noszenia w ciepłe, ale nie upalne dni. Wygląda kobieco, ale jednocześnie elegancko, ale nie na tyle by nadawać się jedynie na specjalne okazje.

Jest dopasowana, a ta cecha pozwala mi na łączenie jej z długą czarną spódnicą. W ten sposób uzyskuję efekt gotycki. Wiadomo, ta stylizacja ma niewiele wspólnego z sukniami wiktoriańskimi, ale mimo wszystko odnajduję  w tym połączeniu gotycką cząstkę;)
Bluzkę kupiłam jakiś czas temu w New Yorkerze i zapłaciłam za nią bodajże 40 zł. Akurat trafiłam na promocję:)

Spódnica również pochodzi z New Yorkera, ale upolowałam ją w sierpniu tego roku za jedyne 20 zł. Jak ją zobaczyłam, to od razu wiedziałam, że muszę ją mieć. Bardzo chciałam taką spódnicę, która wygląda kobieco, zwiewnie, w której się nie przegrzeję i w której jednocześnie nie przypominam bezkształtnej bryły Podoba mi się ciekawe marszczenie, takie nieco falbaniaste, u dołu spódnicy. I oczywiście jestem zachwycona kolorem, bo od pewnego czasu mam fazę na czarne rzeczy, które moim zdaniem są idealne na każdą okazję. Zawsze wyglądają elegancko. Spódnica ma jedną wadę: trzeba ją często prasować, ponieważ lubi się "miętolić";)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz